perjantai 10. syyskuuta 2010

Syksy ja käsityöt!

Nyt se sitten on virallisesti iskenyt jälleen! Käsityöinto. Mulla on nyt jo toista viikkoa jotain puikoilla tai koukulla, ja valmistakin oon jo saanut aikaiseksi. Jotenkin aina kun syksy tulee ja viilenee, niin pakko kaivaa puikot ja koukut vaatehuoneen perukoilta. Tänä vuonna mä oon perinteisen sukkien ja lapasten sijaan kokeillut jotain uutta, ja oppinu vähän kaverin ohjastuksella virkkaamaan, oon myös oppinu palmikkoneuleen jalon taidon, jne. jne. Mun tän syksyn neuleinnon teemana onki uudet jutut mitä en oo koskaan kokeillu.
Kun mummo aikanaan opetti mua neulomaan, se ei koskaan neuvonut muuta kuin perussilmukat, oikean ja nurjan. Sama pätee virkkaukseen. Mut nyt oon tosiaan ottanu aikaa oppia uusia asioita käsitöistä, ja ainakin toistaiseksi tuntuu etenevän oikein mukavasti. Kaikkia neuleohjeita ja muiden blogeja aikani selailtuani tajusin, että mullahan on vielä paljon opittavaa! :)
Sitä vain toivoo, että aikaa ja rahaa käsitöille ja askartelulle löytyisi enemmän... ;D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti