keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Skräppäystä

Tää on mun ensimmäinen skräppisivu tosi pitkään aikaan. Mä oon nyt muutaman päivän vahdannut kiilto silmissä Youtubesta layout videoita inspiroidakseni itseäni. Eniten oon ihastunut mercytiaran ihaniin skräppivideoihin joista oonkin sitten ammentanut inspiraatiota.
Ammensin myös inspiraatiota eilen tilailemalla vähän tavaraa parista eri nettikaupasta... Kunhan ne tulee ni voisin vaikka tehdä esittelykierroksen mitä kaikkea tilailin.
En oo aikoihin hankkinut mitään askartelutarvikkeita, lankoja tai mitään muutakaan, ja nyt koin että on aika täydentää varastoja.


Eilen kuitenkin innostuin katsomaan mitä noilla olemassa olevilla värkeillä saisi aikaiseksi, ja innostuinkin skräppäämään parin vuoden takaisen valokuvan, jossa meidän kissa on vielä ihan pieni, ja istuu isin pään päällä paossa julmaa maailmaa. Tässä kuvassa näkyy myös mun nykyään jo edesmennyt ensimmäinen auto, ja sen alla sitä korjaamassa mun appiukko! Kaikki tärkeä siis samassa kuvassa. Tajusin muuten tätä merkintää tehdessä, että tossa journalissa pitäis olla 10/2011, mutta oon ajatuksissani laittanut siihen tämän vuoden ja päiväyksen joka on vielä hamassa tulevaisuudessa...

Tää nyt lopulta jäi jotenkin vähän valjuksi, ja tuntuu että ainakin oikeasta alakulmasta puuttuu jotain. Ehkä mä jossain vaiheessa palaan tähän kunhan saan tarvikkeita ja lisäilen jotain pientä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti