lauantai 24. tammikuuta 2015

Leimailuharjoituksia

Leimailu on mulle periaatteessa uus ja periaatteessa taas vanha juttu. Mulla on toki pari Distress Inkiä, joita oon käyttäny pariin projektiin sekä korttiaskartelussa reunojen "sotkemiseen". Viimeviikolla kävin Sinellissä, jonka poistomyyntinurkkauksesta löytyi Santoro's Gorjussin leimasinsettejä puoleen hintaan. Mun sisäinen leimailija heräs henkiin, ja muistin että mulla on ammattikouluajoilta vielä Derwentin 36 osainen puuvärikynäsetti, jolla on ollut mukava kokeilla leimakuvien värittämistä.


Nämä setit siis ostin puoleen hintaan.




  
Leimakuvien värittäminen on mulle ihan uutta, mutta puuvärejä tuli käytettyä jossainmäärin sisustajan opinnoissa. Mä siis lähdin ihan kokeilemalla liikenteeseen.

Väritettyjä leimakuvia





Lopuksi vielä valmiita tekosia, joissa leimakuvia käytetty. Oikealla tuikkukortti ja vasemmalla suklaalevykortti.





1 kommentti :

  1. Hyvin oot väritys kokeilusta selvinnyt. Mun kans pitäis harjoitella! Ku nyt ois tuo väritys opas kirjakin omanakin ja tulossa siitä myös arvonta blogiini! ;)

    VastaaPoista