lauantai 14. helmikuuta 2015

Muistolaatikko 2.0

Pari viikkoa sitte esittelin mun muistolaatikon, joka sai pintaansa kimaltelevaa tapettia. Nyt sain aikaiseksi koristella laatikon, ja mä mietin tosi TOSI monta vaihtoehtoa mitä tekisin, mutta aina päädyin takaisin tähän. Ei siis mitään erikoista, vaan pieni parvi samasta tapetista stanssattuja perhosia. :)

Itseasiassa tästä tulee vähän mieleen mun (luojankiitos jo aikoja sitten päättyneet) teinigoottivuodet jolloin kaikki piti olla synkkää ja kaikki konformistinen ja mainstream oli paskaa. Silloin perhosten sijaan boksi olis saanu koristukseksi pääkalloja ja kuvia mun lempibändeistä. :'D
Mä oon edelleen metallityttö henkeen ja vereen, mut nykyään ulkonäkö ei enää huuda sitä kilometrin päästä (ainakaan niin pahasti).


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti