tiistai 11. helmikuuta 2014

Ystävänpäiväkortteja

Pitkän hiljaisuuden jälkeen oon taas palannut maisemiin! Tässä on pitänyt kiirettä, koska koko alkuvuosi on mennyt muuttamiseen, ja nyt uudessa talossa vihdoin alkaa olla tavarat järjestyksessä niin, että malttaa muitakin juttuja tehdä.
Tänävuonna päätin olla lähettämättä isoa määrää kortteja, ja alunperin olikin tarkoitus lähettää kortit ainoastaan mummolle ja isotädille ruotsiin. Askartelin kuitenkin pari ylimääräistä, jotka lähtivät kummitädille ja mun porukoille.

Mulla ei ollut mitään tiettyä suunnitelmaa tai ideaa näihin kortteihin, vaan homma lähti siitä, että kaivoin paperisilput esiin (jotka olivat edelleen muuttolaatikossa) ja aloin sommitella. Oon viimeaikoina luopunut liiman käytöstä kokonaan paperiaskartelussa ja siirtynyt käyttämään kaksipuolista liimateippiä.


Mun paras kaveri näiden korttien tekemisessä oli ehdottomasti kuviosakset, jotka joskus ostin jostain halpahallista eurolla. Vihreän kortin lintuhäkki on leimattu. Musteena käytin mustaa Distressiä ja leimasin oli jostain setistä jota en edes enää muista.



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti