sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Muistolaatikko

Mulla on jo vuosikaudet ollu tällainen laatikko ja vanhempi niistä onkin jo täynnä. Kyseiset laatikot on täynnä kaikennäköistä hyödytöntä rojua mitä oon vuosien varrella syystä tai toisesta säilyttänyt. Mä oon yleensä sellainen ihminen, joka heittää kaiken hyödyttömän pois, ja tykkää että paikat on siistinä ja että jokaisella esineillä on kotona oma paikkansa. Se ei kuitenkaan päde näihin laatikoihin, koska sillä, että tässä laatikossa on pussillinen aikapäiviä sitten vanhaksi mennyttä Burger Kingin ketsuppia, syömäpuikot ja seitsemän vuoden Nummirock rannekkeet on joku syvempi merkitys ja niihin liittyy vahvoja muistoja. Edellämainittujen lisäksi laatikosta löytyy mm. mun ensimmäisen auton avain, esite, joka saatiin meidän nykyisestä talosta ensimmäisessä asuntoesittelyssä sekä muuta kummallista roinaa.


 Tää laatikko on jo vuosikaudet ollut vaan kenkälaatikko. Nyt ajattelin kuitenkin vähän koristaa sitä kääräisemällä sen ylijäämätapettiin, joka yläkerran (vielä keskeneräisen) elokuvahuoneen remontista jäi yli.


Ehkä mä jossain vaiheessa vielä koristelen sitä lisää, mutta nyt olkoon toistaiseksi tällainen.

1 kommentti :