maanantai 18. helmikuuta 2013

Virkatut korit

Mä kävin eilen läpi mun lankavarastoja ja kasasin ne laatikoihin. Yhden pussin pohjalla oli n. 2kg matonkuteita, joista luonnollisesti virkkailin aikani ratoksi pieniä koreja mun uudelle meikkipöydälle. Samassa rytäkässä tuli sit taas lajiteltua huonot meikit roskiin, ne joita käytän vähän muovilaatikoihin lipastoon ja hyvät joita käytän paljon, käden ulottuville.


En käyttänyt koreihin mitään tiettyä ohjetta, vedin ihan hatusta. Onneks googlaamalla löytää kivoja koriohjeita. :)

Lajittelin myös langat "hyviin" ja "huonoihin" molemmat eri laatikoihin. En edes tajua miks oon säästänyt jotain onnettomia lankakeriä joissa on alle 2 metriä lankaa jäljellä.. Kai mun sisäinen "tästä voi vielä joskus tehdä jotain"-ääni on huutanut siinä kohdassa. Mulla on lankoja ja muuta askartelukrääsää muovipusseissa ja -laatikoissa ympäri meidän 57m² asuntoa, koska meillä esimerkiksi laatikolliselle työpöydälle tms. Voisin itseasiassa joskus esitellä mun askartelu-näpertelykaaosta kuvakokoelmalla, ihan vaikka siks, että sit joskus kun meillä on oma talo ja mulla on kunnolla tilaa niin saan naureskella kuinka avutonta kaksiossa asuminen on ollut. :D

Ainii! Meidän pitää huomenna käydä Motonetissä hakemassa autonosia, ni Poika lupas, että katsotaan samalla mulle kunnon valoa meikkipöytään, koska toi eteisen käytävän valo on ihan hanurista.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti